reede, juuli 17, 2009

krifiidide päev

Otsustasin pedenädala (Milk, Brüno ja värvikas urka-krooling Talinas) vahelduseks ja enne Porri minekut vältida Nokut ja muid vähemusi ning valisin (komissari valikuga kaasa minnes tegelt) lõpetuseks jumala võõra puhveti ja hetero-teatri. Viga, osaliselt.

Nagu ma Twitteris mainisin, pidin tellima C'est la vie's toitu nimega "Caspatzio" (isegi Google ei tunne siukest), teenindaja (muidu sõbralik ja tore, kui ta välja ilmus) nimi oli Krifiti ja üks dialoog nägi välja selline:

Tema: Kas teie tellisite Carlsbergi?
Mina (pilku tõstmata, kuna mässasin telefonis mittetoimiva Twim'iga ja oodates tavapärast defitsiidihala): Jaah, mis sellega siis juhtus?
Tema: Ee-ei, midagi ei juhtunud, aga vabandust, mida te veel tellisite?
Mina (kartes, kas ta sellist sõna teab): Gazpacho
Tema: Aitäh!

Oligi kogu lugu. Komissar tõstis esile vähemalt teemasse sissejuhatuse leidlikkust. Supp oli täitsa hea tegelt, nimetagu seda või Ishmaeliks; ja sees musitseeris alati sulnis proua sarkõusi. Kuigi see sitane väike Carls maksis 40 krooni (nokslis on 25 praegu vaadiõlled) lahkusin täitsa heatujuliselt teatrisse, mis oli ka täiesti hea ja absoluutselt naljakas, isegi komöödia kohta. Vaheajal sai puhvetist isetehtud saiakesi hummusega! Igatahes - Kristjan Üksküla on vist uus... Uusberg.

Ainsana häiris, et ma pidin istuma Ingo Normeti kõrval (meenutades tänavu juba teist korda proua Kriisale, kes ma olen), Hendrik Toompere (nüüd vist seenior) ees ja kõik teised õppejõud olid seal muidugi ka. Õnneks ka Port ja Adi-Aria.

Ja üldse, me ei tee (v.a suvekad) kunagi esikaid, kuna neist halvem on aint teine etendus, nagu Veronn märkis. Mdeagi, kas v mis täna halvasti läks. Isade osatäitjad võiksid ehk tööd teha aint natuke, muidu üks vähestest (ainus?) headest suvetükkidest tänavu. Kolmabal näeb, mis lapsed Hiiumaal teind on, ja see ongi kogu teatrisuvi vist, kui nii võib üldse väljenduda.

Kommentaare ei ole: