teisipäev, mai 27, 2003


ma siiski loodan, et arnie ei saa california kubemeks. ehk saab �lbus saatuslikuks, mis �hendas ka isamaaliitu ja tatu-d esmasbaste lehtede p�hjal. k�ik on siin maailmas k�igega seotud, lihtsalt.

� avarii oli eile igatahes tagantj�rgi v�ga kasulik. numbrim�rk oli teise auto rehvi abil sitastunud ja Fst sai E nii et parkimistrahv l�ks hoopis teisele masinale, kes kindlasti pole fordki. t�na oli sama ahv �ige nr-i kirjutanud. veidi sitem p�ev. �htuks sain parkimiskaardi ka �nneks.

arvutimehed ka �llatavad. �ksba kungla dialoogis oli mu l�paka diagnoosiks "p�dur". t�na kirjutas t�� juures keegi arvi mulle kui erilisele lollile vist, kasutades v�ljendit "v�rviline junn". no palun. ma oleks "rohelisest ikoonist" v�ga h�sti aru saanud.

mujal pole nagu midagi p�nevat juhtunud. torm talina ei j�udnud, sars viibib ka veel. t�eliste inimeste sekka pole ka t�kk aega j�udnud. ehk siis turule, �histransporti v avalikku sauna. igav.

siiski jaapani animataies oli s�damlik eile ETVs. shipping news samamoodi �leeile. t�itsa tubli kanal. ehkki mul j�i t�� k�ik tegemata. merre ujuma ka ei j�udnud, kuigi P arvas, et h�dasti oleks vaja p�rast 30 km rattas�itu. rattaga ei ole muide �ldse nii tore kui v�iks ilma t�ttu arvata. sest kogu tee on igal pool teisi rattureid, uisutajaid, niisama aelevaid lapsi ja eksinud vanainimesi t�is. ohtlik.

Kommentaare ei ole: