reede, mai 30, 2003


Maadlen olmemuredega siis terviseh�dade keskel. Nt ei saa ma kontoris teed juua, kuna kraanikaussi pole ja meeste peldik on mitme trepi ja koridori kaugusel. Siinsamas on naiste oma ja m�tlesin, et paneks uksele sildi "koristamine", nagu peahoones tartus. Sekret�r pakkus palju t�husama sildiidee: "ummistus". K�lab t�esti sellisena, et keegi ei paotaks millimeetritki seda ust. Sekret�r on �ldse eluterve, nii kui enam �htegi tegemata �lesannet ei leia, hakkab t��pakkumisi lugema. Sest kui t��d pole, on t��koht j�relikult m�ttetu. Liiga tegus loomake minu jaoks...

P�rnu mnt-l olin �lil�hedal Ene Tombergi allaajamisele. Mingi auto pani minu eest l�bi ja �ritas ise, hull h�dra vehkis rusikaga. Aga sai minu eest napilt �ra. Sekret�r, �rn hing, selgitas, et niuksed on ohtlikud - ehk siis t��p "hullud jalak�ijad", kes h�ppavad k�huli su kapotile, kui vaja, ja hakkavad pisemaid k�ttejuhtuvaid detaile k�ljest rebima. Pidin naerust varstiavatavasse okupatsioonimuusjomi sisse s�itma. Olnuks seletamist.

Kommentaare ei ole: