pühapäev, oktoober 24, 2004

Okei, mul on tr�kker blogil peal, aga ausalt-�eldes ma ei taha teada, kui keegi siinset oma lemmikuks peab v�i r��gib, et on regulaarne lugeja v�i k�sib MSNis, et kes on D ja kes on N sel n�dalal. Mingi edevuse level mul muidugi p�sib ja kes ikka aint endale kirjutab internetis, aga rohkem ajab n�rvi see, et hakkangi tundma vastutust kogu aeg midagi naljakat siia pritsida. Et muidu kaob seegi lugejaskond �ra. A vahel pole aega, vahel pole tuju, eriti p�haba �htuti nagu praegu, kui paar tundi Tga j�lle regulaarne elu p�hiv��rtuste seanssi peetud.

Ja vat siis refereeritakse m�nes teises blogis, et "naljakas, aga ei kirjuta regulaarselt". La perset! Kui iga�htust stand-up comedyt tahate, lugege Polaarkaru. Temal on rohkem aega, rohkem raamatuid ja rohkem m�tteid, ning v�hemalt mind turgutab see vahel veits inspiratsioonile taas. Ja siis kirjutage oma blogi. Niisiis ma olen viimasel ajal miskip�rast j�lle kuri ja segaduses ja ei j�ta seda kuidagi �ksi enda probleemiks.

Aga kui n��d maha rahuneda, siis tuleb t�deda, et olen kaks p�eva Kalmu uut plaati kuulanud ja ei saa ilmselt t�kk aega �le sellest. Ega ka reedesest Krahli �ritusest, mis l�ppes kusagil kella kolme aeg v�ikse debatiga generalissimuse endaga teemal, kuidas suhestub meie omavahelise suhtlemise sagedus tema proportsionaalse kuvandiga minu peas skaalal "munn v�i geenius". T�na �tlen, et hetkel geenius juhib suurelt ja kui me taas koos t��tama ei hakka, ehk p�sib see n�itaja nii. Ja mai �tle seda ainult sp, et plaadi talt tasuta sain. Maestro isaga nii h�sti k�ll ei l�inud, suutsin midagi v�ga piinlikku vist prohvessori�rrale �elda, �nneks ei m�leta.

Cga takso otsimine l�ppes muidugi erakordselt halvasti. Mu stammfirmas p�lnd massinat ja Ararati eest ei leidnud ka �htegi sobivat. Sekundi �hte Jaguari seiranud asus C selle hindu vaatama, aga mina istusin v�sinult ette ja sisestasin targetiks �ism�e. �tleme nii, et vestlus 4lidrase Jagi juhiga oleks ehk olnd v��rt kahekordset tavahinda, aga l�puks maksime kaks faking sotti ruudi eest, mis muidu maksab nii 50 rutsi. Arve oli k�ll 204 a saime �mmarguse summa. V�ike vedu.

Laup�ev oli igati valus. 9ne �rkamine juba, siis K pidurdas ja merele me ei l�indki aga paadid tarisime Koplisse talvekorterisse ning sai ka tore vestlus erakordselt meeldiva ja tegelt �he oblasti p�devama purjetamistreeneriga Pirtal maha peetud. Lubas n�u anda ja endale lahkelt kirjutada jne. Harjumatu, et m�ni treener ei ropenda ega karjugi aint. Aga kes teab, mihuke ta vee peal on. Ja �ldse - mitu korda ma oma paadiga �ldse rallisin sel suvel? Asjaolud olid muidugi ka iselaadsed.

PS Glenn Close t�nases West Wingis oli lisaks Nle ka minu uus rollimudel. Kuigi nemad on naised. Aga elame me ju a(s)jatul ajastul. Ja sootul. Mis meenutab, et Shrek2 j�i t�na ikkagi mingitel loomingulis-logistilistel p�hjustel n�gemata.

Kommentaare ei ole: