pühapäev, oktoober 03, 2004

Olin Tartus. See v�tab enamv�hem �rituse kokku. M�lestuseks mustaks t�mbuv vasak k�si. Leidsin veel vanuigi, et pean koduteel Aleksandri t�navas �he paraadna uksekelli m�ngima. P�genemishetkel lendasin kahe koti ja magamismatiga k�huli maha. N t�statas mingi t�iskasvanulikkuse arutelu, ma j�in seisukohale, et pean t�epoolest p�genemist harjutama.

M ja L blogide sissekandeid lugedes ei saanud ma k�ll p�ris t�pselt nende j�reldustest eilse �htu kohta aru, aga m�lestustest neil kindlasti puudust ei tule. Liiga noored p�evad muidugi liiga palju. Seda pidin aga veel mitu korda t�na �le k�sima, kas M t�esti 14 on. Kardan natuke varak�pseid, kuna ise j��n igavesti teismeliseks ja m�istagi tunnen end ebamugavalt. Samas imetlen. Igatahes ma ei hammustanud kedagi (eriti), ei kakelnud kellegagi, et kabistanud kedagi (eriti), ei teinud purjuspeaga telefonik�nesid (v.a P-karu taas, kuna mul Vilhelm Moberg meelde ei tulnd) ning taipasin Siga viinereid tellida. No mis kurat M�tidel arus oli, et nad aint k�rsikuid ja barankasid varusid. Miks ma aga veep�stoliga naaberkorteris kogunenud "varrepuru"-seltskonda tulistasin, ei suuda keegi seletada.

Paraku tundub, et s�nnip�eva tuleb siiski ka kuidagi t�histada, kuna suutsin eilseni v�hiv��ra Li sinna kutsuda. Poti samuti, aga tal oli imeilus soeng, et ma ei suutnud vastu panna. L rabas muidugi oma v�limusega ka omajagu a vaevalt ta tuleb, kuna oli t�na ainult vaikselt oianud eilset meenutades ja ma jootsin talle dzhinni ikka liiga julmalt. Talina s�ites ei suutnud ka ise terve tee otsustada, kas peaks s��ma v�i oksendama. Niuke olukord ajab ikka karja pasale k�ll, nagu � �tleb.

Pangest avastasin D Adrian Mole'i lugemas, oli kah sulnis teejoomine. Ja see maailm, mille Al peahoone keldris meile t�na avas, surus mu kujutlusv�ime ego k�vasti alla. K�rged laed, v�lvid, 1,5meetri k�rgused uksed, erinevad �gedad aknad ja ma ei saand hetkegi �ieti aru, kus t�pselt asun. Korra tundus, et olen P-karu (keda ei kohandki :( ) koopa all, v�i oli see meeste peldik. Aga niukseid ruume pole �helgi osakonnal igatahes! Kolida pole nad aga veel viitsind. Aga ruume tuleb juurde. Mine v�i tagasi sinna.

Kommentaare ei ole: