laupäev, mai 20, 2006

kordussaated

Saan aru, kui suviti ei raatsita uusi asju telekas näidata (kuigi hui inimesed telekat vähem vaatavad), aga mis firmadega lahti on, et nad end piinlikult kordama hakkavad? Üks suur trükikoda saatis nädala sees kena reklaammeili, et äkki nad teeks me ajakirja trükkimiseks pakkumise, neil tahtmist ja kogemust on. Meil on ka, kuna just neilt me seda teenust ostamegi, teist aastat juba.

Täna saatis Hansapank mulle heameeleavalduse, et said abiks olla mu kodu soetamisel ja nüüd on rõõm pakkuda mulle vaba tagasimaksega krediitkaarti viietonnise limiidiga. "Et saaksin mõelda väiksematele, kuid niisama olulistele asjadele: sisustusele, puhkusele, reisimisele ja kõigele muule, mida hing ihkab ja mis meele rõõmsaks teeb." Lisaks mingi pläma igapäevaostudest suuremate kulutusteni, mis kõik mugavalt yada-yada..

Pakkumise olla personaalselt mulle välja arvutanud arvutiprogramm. Nii, kallis arvuti - esiteks ei saa viie tonni eest mitte munnigi, teiseks mul juba on teie krediitkaart ja neli korda suurema limiidiga kui ses kirjavigadega rätsepapakkumises.

Kommentaare ei ole: