kolmapäev, aprill 09, 2003

J j�rjekordne �rasaatmis�ritus oli. K�is UKst kodus natuke. P�ris mitu v��rast inimest seltskonnas. M�neti v�rskendav, uued n�od, paar t�kki pandavadki. Ootamatuid nalju, m�tteid jne. Ikkagi on kohati ilgelt t��tu k�igile j�lle uuesti �ra seletada, kes mina olen ja kus t��tan ja mida �ppisin jne. Aga ju see k�ib kuidagi asja juurde, taust jne. Seda ei suutnudki v�lja m�elda, kui paljust mul Hollywoodi klubis t��tavate inimestega edaspidi r��kida oleks. V�hemalt ostsid nad h�id veine. Eks vaatab. Neli kaunis m�ttetuna tundunud tibi osutusid r�dul suitsetades korralikeks semi-r�medateks naisolevusteks. �hega anal��sisime s�na "riistapuu" t�hendust. Et kui oleks niuke puu nt, kus kasvavad siis... riistad. K�lmas pisemad ja sinisemad, soojaga suured ja punased, p�ikesega isegi ehk tilguvad natuke. Veidi kahtlasem oli kujutluspilt tugevast tuulest, kus k�ik l�dvad viljad �hele poole kaldu on v�i niisama �nnetult loperdavad. Sobis Vagiina monoloogide j�rele p�ris h�sti see keskustelu (hea s�na, eksole)

T��l k�is tarbijakaitse. Seda p�nevust. Mingi tropp oli kurtnud, et ostis karboniseeritud V�rska aga mulle mitte munnigi. Mis see minu asi on, aru ei saanud, aga sajasse kohta pidin alla kirjutama. Inspektorid v�tsid ka �he proovipudeli, panid ilusti kilekotti (mina pidin andma) ning l�i klambritega post-it paberi k�lge, kus kirjas exhibit A andmed ja j�lle kolm allkirja (�ks neist tunnistaja). Moodne. Avasin ise ka �he pooleliitrise, mullide leidmiseks. Proovisin. Oi jumal, m�tlesin, noh et ei saa nii hull olla. Proovisin veel �he lonksu. Viga seegi. Totaalne merevesi, erakordselt vastik lihtsalt. Viskasin minema. Inspektorid itsitasid. L�ks h�sti.

Kunstihoone galerii oli suletud, mis sundis Hesburgerit protestiks k�lastama. Milleks on vaja teisip�eviti kinni olla, ah? Leiad ometi kellegagi �he vaba kolmveerandtunni, et koos POSHi imetleda, aga perset, Roosi. Hes-is sain ka v�iksema joogi eine juurde kui C. Ikka mina, kogu aeg mina...

Eile parandasin pliiti nt k��gis. Korgid l�id v�lja, server l�ks lolliks kodus ja plaadid soojaks enam �ldse mitte. Kauplesin t�� juurest haldusjuhi isiklikult juhtmeid kaema. Tuleb. S�bralik vanamees, et niukseid ikka veel tehakse. L hoiatas, et loll, temast sa enam lahti ei saa - parandab k�ik asjad �ra korteris. Tube on meil ka neetult palju. T�na hakkasin veel ka otsima, miks minu toas laualambid ei p�le. Sikutasin kontakti natuke ja see j�i mulle pihku - keegi oli seina sees juhtmed pooleks l�iganud. Ma isegi ei n�e sinna. Naabrite juures ilmselt. Ma isegi ei tunne neid.

P oli mu Tartu korteris nt altnaabrilt peksa saanud �ksp�ev. Lihtsalt kalidori peal tuli vastu ja andis tappa, p�hilise s�numiga "kuradi uusrikkad, miks te �hikas ei ela". Klassiv�itlus tugevneb. Aasta l�pus l�i see Fedja meil kirvega ukse maha nt.

Suitsetamisega l�heb... plaanip�raselt. Kodus pole omiku-�hta enam teinud. L�hen n��d magama, mingit t��k�ne ajas 6:52 �les. Palju �nne. � j�tkab veel teleka ees, peamiselt kahe probleemiga:
- kuidas soomekeelsest m�last m�ista, kes juhib;
- kas kohtunik on ilus mees, nagu talle tundub, v�i mitte.

Kommentaare ei ole: