reede, september 10, 2004

Ehmatasin juba PMi esikaanel viite "Inimene ja aurik" juures, kelle portree siis n��d, k�ik nagu �ra tehtud juba. Ei olnd aga Atoneni ega isegi Lao Meelis, ega ka Slavik, vaid oma Vihalemma Pets. V�ibolla paneks tema majandusministriks. V�i v�hemalt kommunikatsiooni omaks? Aga ta on paraku sots.

Postimehe intervjuust lugesin aga v�lja, et Atonenil oli eile hommikul lihtsalt pohmakas: "Ma isegi ei saanud aru, mida rahandus- ja justiitsminister �elda tahtsid. Ma ei m�istnud nende seisukohti. Kui ma ei saa aru sellest, mida soovivad peaminister, rahandusminister ja justiitsminister, siis ma ei saagi aru, mida sooviti."

Mina ei saanud sellest tsitaadist aru, aga no m�tleme hetkeks ministreid tundes, kuidas see siis k�ia v�is. Valitsuse istung algab:
"Saaks selle Lihula kaelast �ra", m�tleb Juhan.
"Saaks selle SLK kaelast �ra", m�tleb Meelis.
"Saaks selle istungi kaelast �ra," m�tlevad Ken ja Taavi.
K�ik r��givad.
"Munnigi ei saa aru, mida Meelis kavatseb", m�tleb Juhan.
"T�ra kui hea on teda j�lle m�nitada", m�tlevad Ken ja Taavi.
"Munnigi ei saa aru, mida nad must tahavad," m�tleb Meelis.
"Miks ma siin olen," m�tleb Villu.
K�ik r��givad edasi.
"K�ht l�heb t�hjaks," m�tleb Juhan.
"Igavaks l�heb," m�tlevad Ken ja Taavi p�rast poolt tundi t�mitamist.
"K�ht l�heb t�hjaks," m�tleb Villu.
"RP tahab must vist lahti saada," m�tleb Meelis.

Tagasi ta astubki. Ja alles �htul saab aru, et tegelt keegi ei n�udnudki seda. Ta ei saanud lihtsalt aru.

"Mis temal n��d hakkas? Tegime ju aint nalja," m�tlevad Ken ja Taavi.
"Saigi vist Lihula kaelast �ra, �ks minister ees v�i taga," m�tleb Juhan ja kiirustab s��ma.
"Vittu raisk, peab hoopis jooma minema," m�tleb Villu.
"Atonen tuleb n��d tagasi," m�tles samal ajal Riigikogus Peep Aru, kes sai v�ga h�sti aru, et fraktsiooni esimehe kabinet tuleb tal varsti j�lle vabastada.

Tervitan taas soojalt kursavend Veiksi eilse Areeni luuletuse eest. Ja samuti Ji, kes on lisaks mu enda kogemusele kinnitust andnud, et ministrid t�pselt nii m�tlevadki.

Kommentaare ei ole: