esmaspäev, september 06, 2004

V�tsin siis terviseteema p�hjalikumalt ette. Hea uudis on see, et minu hambaarst t��tab ka p�rast nelja aastat samas kohas, halvem see, et ehkki mul on vaid 28 hammast, sain aja novembri alguseks. Eks niukseid eriti pika vinnaga teeninduasutusi on muidugi veel, notarid jne, mist�ttu v�iks ka v�hemalt makset�htaeg sama pikk olla kui ooteaeg. Aga miskip�rast on need �ldse �hed kallimad teenused.

Hetkel istun autopesulas ja ootan �revusega, kas kusagilt istme alt tuleb mu IDkaart v�lja v�i ei. V�ga ootamatu lugu, viimati kasutasin kahe kasti viina Tridensist v�ljalunastamisel eelmisel teisibal ja ma isegi ei joonud neid! J�ljetult kadunud. Huvitavaid asju saab v��ras inimene sellega teha, funktsionaalsust arvestades. Pilt oli ka nii tume ja udune, et enamik maailma rahvast v�ib seda kasutada.

Aga maja ees oli mu autole t�na A3 plakat katusele moodustatud, kleeplindiga kenasti kinni ja s�num oli, et ma oma k�ula sealt �ra koristaks - meshaajet. Eks nad remondivad �ues jah midagi, �ks traksidega tont askeldas mu k��giakna taga, ehmatas k�hu lahti muidugi, kui rahulikult Rimi tohutus formaadis infolehte akna all seistes sirvisin ja j�rsku k�rva tagant mingi makrofleksi pudel v�lgatas. Trepikoja katus on nagu meie akna taga kohe, kuhu susinal ikka konisid ja mingit muud rokka �levalt lendab. Kassid k�ivad ka sealtkaudu sisse vahel.

Muud vist polegi juhtunud, k�ik kohad valutavad j�tkuvalt, kuna kaks p�eva sai N�mmel k�ige raskemaid asju �hest kohast teise tassitud. �ks paremini liikuv kehaosa on ainult, aga �lej��nute halvatuse t�ttu ei ole ka sellega suurt midagi pihta hakata.

Kommentaare ei ole: