esmaspäev, september 20, 2004

N�dalavahetus oli liiga t�ine, samas ka armas, kuna �he reklaami 8aastane modellipoiss r��kis mulle j�rjest roppe anekdoote ning ostis saadud honorari eest papagoi. Raske arvata, mida linnule �petama hakkab.

Keskp�evatundi ei kuulnud seet�ttu, kuna k�lmetasin paar tundi mere ��res. Ja k�ik lootused aimdusele olukorrast riigis purunesid p�haba, kui Samosti asemel oli stuudios isand Kook. Ma ei ole nagu harjund sellega, et keegi eetris M�TLEB. Raadio kontseptsioon oli nagu midagi muud minu ajal. S arvas k�ll, et �kki Urmet oli lihtsalt peldikus pikalt.

Varivalitsus oli aga k�ll tore reality show. Naljakas? Seda mitte. P�ris valitsuse juurde naastes arvan j�tkuvalt, et Juhan peaks tagasi astuma, �ldkogu ei pakkunud nagunii mingeid vastuseid, vaid samu turvalisi k�simusi. Skolka mozhna, ausalt? Skolka nada, vastatakse vist. Pilt v�ljapoole tuli ka liiga positiivne, kuigi Jahum�gi ja Sessu said asevalitsejateks. D andis vist parima diagnoosi RPle - neil puudub igasugune huumorimeel. Ju seep�rast ei tundnud ka mina seal end h�sti.

Tund telefoni otsas Avisega t�na. Ma vist ei leia uut autot ikka, kuigi finantsskeemid on t�iesti lolli(loe: maksuameti)kindlad.

Ja n��d suure ringi k�simus - mida teha kormoranidega? Mina ei tea. Mulle meeldivad albatrossid.

Kommentaare ei ole: