neljapäev, september 09, 2004

P�rast kahetunnist presidentide ja asepresidentide ja muude juhtidega n�upidamist jahutan meelt �elugude v�rdlusega. Seni juhtis Simpsonite versioon, sain k�tte l�puks ka Xena oma, see ikka k�ige funkym. Frenchi ja Saundersit ei suuda aga kuskilt korralikult t�mmata, J kiitis taevani nende paroodiad jm sketshipaketid.

Viisakate inimestega kohtumine n�uab ikka t�sist pingutust j�tkuvalt. Paar kuud p�rast riigit��d on meeldiva lodevuse tekitanud. Kingi polnud j�tkuvalt jalga panna, S oli enda triibulised kah ise kasutusse v�tnud t�na raisk. �nneks ehmatas pr president ise �ra, et kolm inimest �le laua ja vabandas, et pintsakut peale ei visanud. Aga meie kontsept l�ks 95% l�bi! J�rgmisel n�dalal ootab ees teise kliendi ehk �ksiti nende krediidikomitee juhiga kohtumine, pean kuskilt ikka jalatsid varastama, vaja vist omale ka uus auto muretseda.

Autod sisustavad n��d aga paar kuud kenasti �ra, kuna v�tsin �he totra �lesande teha. Iga p�ev lepin tuhandetes kroonides t�id kokku, aga nende laekumist ei j�ua ma k�ll vist �ra oodata. Eile oma kontosid lahtilunastades oli v�hemalt heameel t�deda, et pank pole mind veel v�tmekliendistaatusest v�lja arvanud. Kontoris saab ju j�rjekorras ette! Ma ei osanud k�ll �iget teenust valida j�rtsiaparaadil, nii et v�tsin kaks erinevat, mingid mehed vahtisid �sna kurjalt, miks ma kohe kabiini p��sesin. �nneks oli j�rgmine kohtumine samas majas ja peksa ei saanud ukse taga.

Uusi hambaarstikandidaate on juba p�ris mitu tekkind. Mehed sedakorda, ehkki ma kardan neid veidi, eriti kui tumedad karvased k�ed on. Pirita Priit on v�hemalt blond, aga niuke pikk, tugev ja kuldehetega - see ei k�la sugugi turvalisemalt. Eelmise koha kirurg oli tegelt ka mees ja tegi p�ris head nalja. See j�i k�ll tabamatuks, kas ta ka minu naljade �le naernuks, aga tal oli lusti sellestki, kui toppis mu suu tampoone t�is ja k�sis siis n�usolekut mingi eksistentsiaalsev�itu toimingu kohta. Hirmunud silmadele vaatamata t�henda mu paaniline m�min tema jaoks miskip�rast alati, et ma olen k�igega p�ri. P�rast polnd midagi enam parata, r��kida ei saanud ka t�kk aega ning selle aja peale rahunesin isegi mina maha.

Kommentaare ei ole: