esmaspäev, veebruar 14, 2005

Pea on iga hetk l�hkemas, t�na isegi ei aevasta, see leevendas eile veidigi. K�hahood k�lavad ohtlikult, aga taanduvad, t�nan k�simast. Ja taskur�tt j�i koju. Leidis ka p�eva.

8:30 b�roosse (�hte neist mu viiest) j�udes istus mu laua taga mingi kuri nohisev asi, leidis, et mina olen teda ka nakatanud ja v�rskete ajalehtede puudumisel oli sunnitud lugema p�hiseadust. T�eline riigimees. Aga p�ev hakkas juba varem - Jga t��le s�ites tegime can't take my eyes off etc... saatel tootmisv�imlemist, et parem n�dal tuleks. Ehk k�rvals�itnud autod sooritasid m�ne avarii, ei pand t�hele, kiire oli. Sitta ta paremini algas. Elu eest �igel ajal valesse kohta j�udmised, kasutud �minad, kuna m�elda ei suutnud, s��a sain alles �htul kodus esimest korda ja n��d pean n�dalavahetuse l�bu koristama, milles ma eriti osaleda ei saandki.

Igatahes, lapsed - kui te arvate, et haigusele m�jub h�sti poole liitri salmiaki koskenkorva hajameelselt lauaviinaga lahjendamine ja lipsu taha luristamine, k�sige isa k�est, kui ema ei tea. M oma 18 juustuburgeriga p��stis eile veidi olukorda, aga Tartusse ma uuesti ei j�udnudki. Piinlik lugu.

Valitsus leppis ka j�lle tavap�rase "sai veidi m�ratud" vabandusega �ra, l�kski j�lle igavaks.

PS Punktidejagamine massidesse. Sain Rlt 5 t�na, kuna igatsesin tsiklis�idu j�rgi. Temalt lahutasin eile 97, a seda ta ei tea veel. Ma ise ei teadnud ka, et punkte jagan, nii et tal on -97 igatahes esimesena. Samas ta meenutas esimesena, et t�na on s�brap�ev. Selle eest v�ib vist +10 anda.

Kommentaare ei ole: