teisipäev, märts 31, 2009

vahelduseks teenendusest

Esitasite 23.03.2009 toote ERAKLIENDI LAHENDUS tellimuse. Informeerime Teid, et tellitud toode on Elioni poolt aktiveeritud ning kasutamiseks valmis.
Toote number on 9573200.
Küsimuste korral palun helistage numbril 165.
Lugupidamisega,
Teie Elion


Tõsi, ühel esba õhtal tuli koju sõites hoog, et vahetaks 2x kallima ja 3x aeglasema ärilahenduse lõpuks kodusema vastu. Tigitivii ja puha. Norde Centrumi kõrsik kinnitas, et muidugi ei tule mingit auku teenuste kasutamises, lihtsalt kolm karbitäit seadmeid pean siis paika panema, kui saabub vastav SMS. Ajaks pakuti nädal+. Vormistamisega läks pool tundi. Tavaline. Viimati jõudsin ju ajutisest elukohast ära kolida juba, kuni Elisa teatas, et nad nüüd võiks mind netti ühendada. STV kollid olid palju väledamad, kuigi haisesid.

Igatahes, juba järgmise päeva lõunal helistas Ö (kellelt mina varastan STV telkut ja tema minu wifit), et kus net on. Hilisõhtal koju jõudes suhtlesin Elioni klienditoega ja need ütlesid vanal heal piraadi moel, et the code is more what you'd call "guidelines" than actual rules, ehk et SMS tulebki hiljem, siis kui arveldusse lülitatakse. Mul oli jumala pohui nende sisesest loogikast, mul oli netti vaja. Tüüp telefonis arvas, et noh, ma võin ju proovida uusi seadmeid, kui need ei hakka tööle, võin vanad tagasi panna ja ta teatab administraatorile ja äkki taastub ühendus järgmisel päeval.1,5 tunniga sain uued tööle ja oligi net ja wifi ja isegi tv. 

TÄNA (nädal hiljem) saabus siis SMS ja e-kiri, et mu toode on kasutusvalmis. Mul on karbidki krt ära visatud ammu.

Aga teenindustasemeid on sõna otses mõttes igasuguseid. Meenub jaanuariöö NYCis, kus mu väljamaa kombe kohaselt kole kallis vihvi ei toiminud ja rippusin igaviku hotellile teenuse pakkuja täiusliku tehnotoe otsas, mis asus ilmselt meil Susi hotellis; igatahes suhtlesin kokku 4-5 inimesega, kes kõik lõpetasid kõne samamoodi - söör, siin said minu volitused otsa, ma ühendan teid järgmise leveli inimesele. Mingi hetk tundus, et taeva piirgi on ületatud, aga hui ma netti sain sel ööl. Aga paar järgmist päeva töötas kingitusena või kogemata ilma juurde maksmata.

PS Laubal töö tõttu ühel üldkogul käies kuulsin kaht vanemat prouat garderoobis sestsamast internetist rääkimas. Üks muretses, et mitte ei taha sõltlaseks saada, aga ükspa oli hädasti mingi haiguse kohta vaja teada ja lõi siis paar sõna internetti ja KÕIK oli seal olemas, artiklid, arutelud.... hakka või kasutama. Miks põrgu päralt penskarid teavad netiohte ja mina mitte? Kuidas elada ilma kõigeta?! Vinnarliik ja Pervetimats, äkki teete ka sellise koolituse oma muu Äripäeva-seminari-ila vahelduseks...

Tegelt oli seal jube ebamugav rääkida, kust infot saada, listid, kodukad, kui enamik saalisolnuist (MTÜde juhid) ei paist arvutitki omavat. Jah, siukseid on ikka väga palju veel.

-----
Pean täiendama: Elion saatis vahepeal veel mitmeid teateid, mis seisus mu teenused on; siis lühikese ankeedi, kuidas ma seal Lootsis teenindusega rahule jäin ja täna helistas esinduse juhataja mu vastuste peale, et kas nad saavad veel kuidagi aidata. Päris kena neist ikkagi kokkuvõtteks. 

Kommentaare ei ole: